• Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 

I Reklamacje

 

  1. Podstawą reklamacji może być wada fizyczna towaru, w szczególności:

 

  • niezgodność towaru z opisem lub specyfikacją zamieszczoną na stronie sklepu;
  • uszkodzenie towaru w trakcie transportu;
  • niekompletność przesyłki.
  • wadliwość materiału, z którego wykonany jest towar.

 

  1. Reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres: sklep@beautifypro.pl podając dane dotyczące reklamowanego towaru, nr zamówienia, oraz opis wady z datą jej wystąpienia.                                                                                                                                                                                                                                                                   
  2. KUPUJĄCY jest zobowiązany dostarczyć reklamowany towar w raz z dowodem zakupu (kopią Faktury VAT, wydruk potwierdzenia zakupu otrzymanego e-mailem) oraz kartą gwarancyjną (jeżeli przedmiot taką posiadał) na adres: Mariusz Kaczmarski ul. Frycza Modrzewskiego 71/73A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, tel.: +48 793 692 145.

 

  1. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania, reklamowanego produktu. W przypadku uznania reklamacji, SPRZEDAWCA podejmie kroki mające na celu naprawienie wady, wymianę towaru na nowy, obniżenie ceny lub zwrot wpłaconej należności w zależności od charakteru wady i oczekiwań KUPUJĄCEGO.

 

  1. W przypadku uzasadnionej reklamacji, SPRZEDAWCA ponosi koszty przesyłki związane z reklamacją. Sposób odesłania reklamowanego towaru określa SPRZEDAWCA.

 

  1. Reklamacje dotyczące różnic wynikających z ustawień parametrów monitora KUPUJĄCEGO, takich jak kolor, proporcje itp. nie stanowią podstawy do reklamacji.

 

  1. W przypadku odmowy uznania reklamacji, SPRZEDAWCA odeśle towar oraz prześle KUPUJĄCEMU uzasadnienie decyzji.

 

  1. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, koszty przesyłki ponosi KUPUJĄCY.

 

  1. SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi wobec KUPUJĄCYCH niebędących konsumentami.

 

  1. W przypadku sprzedaży rzeczy w ramach outletu KUPUJĄCY jest informowany o wadach towaru, a SPRZEDAWCA jest w zakresie ujawnionych wad zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi.

 

  1. W przypadku sporu, KUPUJĄCY może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (uokik.gov.pl).

 

II Odstąpienie od umowy

 

  1. KUPUJĄCY będący konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny.

 

  1. Po upływie wskazanego terminu KUPUJĄCY traci prawo do odstąpienia od umowy.

 

  1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, KUPUJĄCY musi poinformować SPRZEDAWCĘ o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia przesłanego pocztą na adres: Mariusz Kaczmarski, ul. Frycza Modrzewskiego 71/73A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@beautifypro.pl.

 

  1. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby KUPUJĄCY wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia.

 

  1. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje KUPUJĄCEMU w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r., poz. 827), m.in. w odniesieniu do umów, w której przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

 

  1. W przypadku odstąpienia od umowy SPRZEDAWCA zwraca wszystkie otrzymane od KUPUJĄCEGO płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez KUPUJĄCEGO sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SPRZEDAWCĘ).

 

  1. Zwrot wpłaconej kwoty następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania zwróconego towaru.

 

  1. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez KUPUJĄCEGO użyte w pierwotnej transakcji, chyba że KUPUJĄCY wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku KUPUJĄCY nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

  1. KUPUJĄCY powinien odesłać lub przekazać rzecz SPRZEDAWCY na adres: Mariusz Kaczmarski, ul. Frycza Modrzewskiego 71/73A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował SPRZEDAWCĘ o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli KUPUJĄCY odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

 

  1. Zwracany towar powinien być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.

 

  1. KUPUJĄCY ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

 

  1. KUPUJĄCY odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

  1. Postanowienia niniejszego rozdziału nie mają zastosowania do KUPUJĄCEGO nie będącego konsumentem oraz nie będącego PRZEDSIĘBIORCĄ NA PRAWACH KONSUMENTA.

 

  1. Wzór formularza odstąpienia od umowy:

 

  • Adresat: Mariusz Kaczmarski, ul. Frycza Modrzewskiego 71/73A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, sklep@beautifypro.pl, Telefon: +48 793 692 145
  • Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy kupna - sprzedaży następujących rzeczy:
  • Data zawarcia umowy:
  • Nr zamówienia:
  • Imię i nazwisko konsumenta:
  • Adres konsumenta:
  • Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
  • Data: