- Strefa klienta
- Koszyk ( 0 )
- Wszystkie kategorie
-
Kategorie
- Meble fryzjerskie
- Urządzenia fryzjerskie
- Akcesoria fryzjerskie
- Suszarki do włosów
- Maszynki do strzyżenia
- Pomocniki fryzjerskie
- Podnóżki fryzjerskie
- Spryskiwacze fryzjerskie
- Prostownice
- Brzytwy
- Fartuchy fryzjerskie
- Peleryny fryzjerskie
- Szczotki do brody
- Grzebienie
- Dekoracje
- Pędzle do farbowania włosów
- Kuferki i stanowiska fryzjerskie
- Narzędzia fryzjerskie
- Kosmetyki fryzjerskie
- Karbownice
- Główki treningowe i akcesoria
- Nowości
- Bestsellery
- Kontakt
-
-
Salon kosmetyczny
-
Salon fryzjerski
- Meble fryzjerskie
- Urządzenia fryzjerskie
- Akcesoria fryzjerskie
- Suszarki do włosów
- Maszynki do strzyżenia
- Pomocniki fryzjerskie
- Podnóżki fryzjerskie
- Spryskiwacze fryzjerskie
- Prostownice
- Brzytwy
- Fartuchy fryzjerskie
- Peleryny fryzjerskie
- Szczotki do brody
- Grzebienie
- Dekoracje
- Pędzle do farbowania włosów
- Kuferki i stanowiska fryzjerskie
- Narzędzia fryzjerskie
- Kosmetyki fryzjerskie
- Karbownice
- Główki treningowe i akcesoria
- Studio Tatuażu
- Sprzęt do masażu
- Dezynfekcja i sterylizacja
- Meble i sprzęt fitnes
- Części zamienne i akcesoria
-
Kategorie
- Meble fryzjerskie
- Urządzenia fryzjerskie
- Akcesoria fryzjerskie
- Suszarki do włosów
- Maszynki do strzyżenia
- Pomocniki fryzjerskie
- Podnóżki fryzjerskie
- Spryskiwacze fryzjerskie
- Prostownice
- Brzytwy
- Fartuchy fryzjerskie
- Peleryny fryzjerskie
- Szczotki do brody
- Grzebienie
- Dekoracje
- Pędzle do farbowania włosów
- Kuferki i stanowiska fryzjerskie
- Narzędzia fryzjerskie
- Kosmetyki fryzjerskie
- Karbownice
- Główki treningowe i akcesoria
- Nowości
- Bestsellery
- Kontakt
-
-
Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
I Reklamacje
- Podstawą reklamacji może być wada fizyczna towaru, w szczególności:
- niezgodność towaru z opisem lub specyfikacją zamieszczoną na stronie sklepu;
- uszkodzenie towaru w trakcie transportu;
- niekompletność przesyłki.
- wadliwość materiału, z którego wykonany jest towar.
- Reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres: sklep@beautifypro.pl podając dane dotyczące reklamowanego towaru, nr zamówienia, oraz opis wady z datą jej wystąpienia.
- KUPUJĄCY jest zobowiązany dostarczyć reklamowany towar w raz z dowodem zakupu (kopią Faktury VAT, wydruk potwierdzenia zakupu otrzymanego e-mailem) oraz kartą gwarancyjną (jeżeli przedmiot taką posiadał) na adres: Mariusz Kaczmarski ul. Frycza Modrzewskiego 71/73A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, tel.: +48 793 692 145.
- SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania, reklamowanego produktu. W przypadku uznania reklamacji, SPRZEDAWCA podejmie kroki mające na celu naprawienie wady, wymianę towaru na nowy, obniżenie ceny lub zwrot wpłaconej należności w zależności od charakteru wady i oczekiwań KUPUJĄCEGO.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, SPRZEDAWCA ponosi koszty przesyłki związane z reklamacją. Sposób odesłania reklamowanego towaru określa SPRZEDAWCA.
- Reklamacje dotyczące różnic wynikających z ustawień parametrów monitora KUPUJĄCEGO, takich jak kolor, proporcje itp. nie stanowią podstawy do reklamacji.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji, SPRZEDAWCA odeśle towar oraz prześle KUPUJĄCEMU uzasadnienie decyzji.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, koszty przesyłki ponosi KUPUJĄCY.
- SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi wobec KUPUJĄCYCH niebędących konsumentami.
- W przypadku sprzedaży rzeczy w ramach outletu KUPUJĄCY jest informowany o wadach towaru, a SPRZEDAWCA jest w zakresie ujawnionych wad zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi.
- W przypadku sporu, KUPUJĄCY może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (uokik.gov.pl).
II Odstąpienie od umowy
- KUPUJĄCY będący konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny.
- Po upływie wskazanego terminu KUPUJĄCY traci prawo do odstąpienia od umowy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, KUPUJĄCY musi poinformować SPRZEDAWCĘ o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia przesłanego pocztą na adres: Mariusz Kaczmarski, ul. Frycza Modrzewskiego 71/73A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@beautifypro.pl.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby KUPUJĄCY wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje KUPUJĄCEMU w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r., poz. 827), m.in. w odniesieniu do umów, w której przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- W przypadku odstąpienia od umowy SPRZEDAWCA zwraca wszystkie otrzymane od KUPUJĄCEGO płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez KUPUJĄCEGO sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SPRZEDAWCĘ).
- Zwrot wpłaconej kwoty następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania zwróconego towaru.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez KUPUJĄCEGO użyte w pierwotnej transakcji, chyba że KUPUJĄCY wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku KUPUJĄCY nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- KUPUJĄCY powinien odesłać lub przekazać rzecz SPRZEDAWCY na adres: Mariusz Kaczmarski, ul. Frycza Modrzewskiego 71/73A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował SPRZEDAWCĘ o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli KUPUJĄCY odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Zwracany towar powinien być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.
- KUPUJĄCY ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- KUPUJĄCY odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Postanowienia niniejszego rozdziału nie mają zastosowania do KUPUJĄCEGO nie będącego konsumentem oraz nie będącego PRZEDSIĘBIORCĄ NA PRAWACH KONSUMENTA.
- Wzór formularza odstąpienia od umowy:
- Adresat: Mariusz Kaczmarski, ul. Frycza Modrzewskiego 71/73A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, sklep@beautifypro.pl, Telefon: +48 793 692 145
- Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy kupna - sprzedaży następujących rzeczy:
- Data zawarcia umowy:
- Nr zamówienia:
- Imię i nazwisko konsumenta:
- Adres konsumenta:
- Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
- Data: